Statler City Hotel
Heo Sung Tae dan tetamu, Kim Ga Young cuba merungkai rahsia tatkala Nick dan Katrina mencari kebenaran di sebalik aktiviti paranormal sebuah hotel yang juga digunakan sebagai tempat persembunyian mafia.