Old Cambria County Jail
Heo Sung Tae dan Cho Hyun menonton Nick dan Katrina memulakan penyiasatan selama 72 jam di sebuah penjara abad ke-19 dan cuba mendedahkan kebenaran di sebalik legenda kehilangan banduan.