The Delta Queen
Ghost Brothers ke Houma, LA, untuk menyiasat fenomena aneh dan menakutkan di atas bot sungai bersejarah yang sedang menjalani pengubahsuaian besar-besaran. Misi mereka adalah untuk mengetahui apakah roh dalang di sebalik lonjakan aktiviti paranormal.