Magnolia Plantation
Ghost Brothers tertarik untuk menyiasat Ladang Magnolia di Derry, LA. Mereka sedang dalam misi untuk mengetahui sama ada roh bekas hamba yang tak tenteram masih mengamalkan voodoo di alam barzakh.