Prospect Place
Ghost Brothers memisahkan fakta daripada fiksyen untuk menjawab soalan utama ketika mereka cuba mencari sumber aktiviti paranormal yang kuat yang melanda sebuah rumah agam bersejarah di Trinway, OH.