Getting a Little Bit Sparkly
Selepas berminggu-minggu latihan, jangkaan dan kegelisahan, akhirnya tiba masanya untuk anak-anak membuat persembahan, tetapi tidak semua persembahan berjalan seperti yang dirancang.