Born This Way
Jameson menyediakan persembahan Dragutante dan dididik oleh ratu drag Dixie Krystals. Ayah Vinny menyatakan kebimbangan tentang Vinny dibuli kerana pakaiannya. Liz bergelut untuk membuatkan nenek untuk menyokong impian Nabela.