A Family That Slays Together
Noah bersemuka dengan ibu bapanya tentang potret keluarga sebelum peralihannya. Gementar dengan persembahan pertamanya di Dragutante, Nabela menjemput tetamu kejutan untuk menyertainya di pertunjukan drag tempatan untuk berlatih.