Perjalanan di Burgundy tidak akan lengkap tanpa wain, Justine membuat hidangan yang diolah dengan wain. Lawatan ke La Table Maison Lobbies bongkar rahsia dua hidangan tempatan, dan Cef Leo mengolah hidangan utama yang lazat di atas bot.