Sertai perjalanan yang mempesonakan dengan Justine, melihat kembali asal-usulnya, merentasi pemandangan indah di selatan Perancis. Dia mulakan pengembaraan dengan hidangan klasik yang tidak lapuk dek zaman, Beouf Bourguignon.