Love is a Battlefield
Lindsey tegas untuk hentikan tabiat porno Elmer. Ibu Eli persoalkan dedikasi Laurie kepada Yahudi Ortodoks. Rancangan Ashley untuk mendekatkan Mohammed dengan keluarganya gagal. Ketegangan memuncak apabila ayah Kris mendesak penyelamatan terhadap Lensa.