I'd Do Anything for Love...
Elmer beralih daripada Amish ke ketagihan. Laurie bergelut dengan tekanan memeluk agama Yahudi Ortodoks. Ashley cuba meredakan ketegangan antara keluarga Katolik dan suami Muslimnya.