Love Stinks
Kris, anak pendakwah Pentekostal, bergelut dengan ketidaksetujuan keluarganya terhadap agama teman wanitanya iaitu Islam, Laurie meragui penukarannya selepas melawat kedai rambut, dan Ashley membuat keputusan berisiko yang boleh membawa padah.