Posts, Beams and Bold Designs
Sepasang suami isteri membuat ubah jual keempat mereka dan mereka berharap projek terbaru mereka di Orange akan menjadi kejayaan pertama mereka, namun Tarek menemui kerosakan air, isu asas dan margin keuntungan yang lebih kecil daripada jangkaan.