High Desert to High Risk
Dua rakan yang hanya berpengalaman dalam ubah suai kosmetik telah menyertai kursus kilat ubah jual dan mendapatkan didikan Tarek. Apabila mereka tidak takut untuk melawan nasihat pakar, Tarek sedaya upaya memastikan pemula berisiko tinggi ini selamat.