Home Over Improvement
Tarek El Moussa dari Flip atau Flop memanfaatkan kejayaan besarnya daripada ubah lebih 300 rumah untuk membantu pengubah suai baru menyertai permainan. Dia memberi asas kepada pemula untuk menghasilkan usaha menguntungkan.