Showing Some Heart in Texas
Selepas pening kepala dengan kelewatan bangunan, EJ dan Jason melengkapkan ubah suai pertama mereka dan bersedia untuk rumah terbuka. Selain itu, Dani dan Jon kecewa dengan rumah siap yang takkan dijual, hingga pembeli berpotensi mengubah segala-galanya.