Finding a Palace in Dallas
Pengubah jual Dani dan Jon atasi masalah besar pada pusingan pertama mereka dan meneruskan pencarian untuk rumah kedua mereka. Selain itu, Pengubah jual EJ dan Jason membeli rumah pertama mereka tetapi menyedari mereka perlu membawa masuk rakan kongsi.