When Help Freezes Over
Menghadapi ribut ais, Dani dan Jon menempuhi cabaran alam semula jadi hanya untuk mendapati rumah mereka penuh dengan lebih banyak sakit kepala. Selain itu, EJ dan Jason menentang pelanggaran kod tersembunyi dan kontraktor yang lewat daripada jadual.