Recipe for Renovation
Bekas pemilik restoran dan hos parti terbaik akhirnya bersedia untuk mengubah suai, tetapi gaya reka bentuk pasangan itu kekal misteri. Thunder From Down Under, bersama pereka, Kelly, bekerja sepanjang masa untuk menghasilkan rekaan yang menghangatkan.