Stripping Down
Pasukan ubah suai rumah terhangat Las Vegas berusaha menyegarkan rumah untuk pasangan yang berhati-hati dengan bajet mereka. Bersama pereka, Kelly, pasukan itu berusaha untuk mencipta suasana mewah yang memaksimumkan reka bentuk dengan harga patut.