Expect the Unexpected
Bercinta sejak sekolah, sepasang suami isteri teruja untuk memulakan lembaran baru di rumah mereka yang baru dibeli. Thunder From Down Under, dan pereka dalaman, Kelly, bertekad untuk mengubah rumah mereka daripada gred pembina kepada gaya gurun moden.