The Final Flip Off
Kedua-dua pasukan berlumba untuk menyelesaikan bahagian luar! Bintang ubah suai Jeff Lewis menilai pertempuran terakhir sebelum rumah-rumah itu dipasarkan. Pasukan dengan pulangan tertinggi akan dinobatkan sebagai pemenang Flip Off!