Making a Deal With the Ex
Tarek dan Heather bersaing dengan Christina untuk mengetahui siapa yang paling hebat di ruang tamu! Masalah yang tidak dijangka memaksa Tarek dan Heather cuba berpakat dengan Christina, tetapi dia ada helah tersembunyi.