Old Friends, New Enemies
Tarek dan Heather bersaing dengan bekas pasangannya Christina untuk mengetahui siapa yang mempunyai ruang pelbagai yang terbaik! Kedua-dua pasukan cuba jimatkan perbelanjaan dan buat pilihan reka bentuk lebih bijak pada cabaran dalaman terakhir ini.