Getting It Right
Dalam pembinaan besar ini, Chip dan Jo fokus pada penyempurnaan butiran istana. Isu reka bentuk di dapur mendorong Chip untuk mendesak perubahan pesanan saat akhir bagi membaiki kaunter dan tingkap, dan Jo mendapat kejutan di Silos.