Story of Color
Jo menghasilkan warna cat baharu yang diilhamkan oleh sejarah seratus tahun istana, dia dan Chip membuat keputusan besar tentang lantai dalaman dan jubin, serta dinding batu luaran, yang mempercepatkan lagi proses pengubahsuaian.