We Bought a Castle!
Pemeriksaan di istana menunjukkan kerosakan dan pengabaian berdekad-dekad yang akan menjadi cabaran pemulihan untuk Chip dan Jo. Namun, sejarah mendalam mercu tanda itu memberi inspirasi kepada mereka untuk mengekalkan seni bina asal.