Pemain sensasi remaja Wayne Rooney dan Jermaine Pennant membuat penampilan sulung Liga Perdana yang menakjubkan. Namun ketika wang mencurah-curah masuk ke dalam liga, kemasyhuran baru mereka itu datang tak berkesudahan.