Finding Sunlight and Deeper Self
Chen Bolin, Huang Xuan dan Hou Yanxi sangat terkejut apabila mereka melihat pokok sedar ditebang dan jatuh. Walau bagaimanapun, pengorbanan pokok pasti ada akibatnya.