Mountains and Insects
Insect Nuoxi yang terkenal datang melawat, dan sudah tentu dia perlu memperkenalkan serangga peliharaannya. Chen Bolin dan Wang Jing menjadi pelajar yang ingin tahu dan mempelajari semua jenis pengetahuan serangga daripada Insect Nuoxi.