Beast of the Bayou
Raksasa pembunuh dikatakan berkeliaran di kawasan paya berhampiran New Orleans. Phil dan Jess menyiasat misteri Cajun purba yang menyelubungi haiwan seperti serigala jadian yang dahagakan darah yang mengganas di Bayou.