Ghosts of Eloise Asylum Part 2
Selepas merakam entiti yang tidak diketahui dalam filem, Josh Gates dan pasukannya cuba berkomunikasi dengan roh-roh yang masih tinggal di hospital mental itu - termasuk hantu gadis berusia 10 tahun yang lemas semasa rawatan hidroterapi beku.