Family Secrets
Bergenerasi kemudian, kebenaran kematian pembunuh bersiri H.H. Holmes mungkin didedahkan oleh salah seorang keturunannya. Adakah kerajaan bersekongkol dengan mafia? Bagaimana anak perempuan bongsu Romanov boleh terlepas dari pembunuhan?