Deadly Adventures
Josh Gates menyiasat beberapa tragedi misteri dan kejatuhan. Seorang kru ekspedisi menjadi gila, menjadi kanibalistik; seorang peneroka mencari kota yang hilang di hutan hujan Brazil; seorang pelakon muda yang bercita-cita menjadi mangsa pembunuh gila.