The Reason for the Season
Elf Pengakap hadapi masalah untuk tala kereta luncur Santa, jadi Duff Goldman minta pasukan untuk mereka bentuk kereta luncur yang akan memukau En. Claus. Kemudian bina kubu salji untuk pertempuran bola salji epik antara juri Kardea Brown dan Ashley Holt.