Season's Meetings
Di Scout Elves' Enchanted Cottage, enam pasukan membuat rak yang boleh dimakan untuk Elf Pengakap mereka . Untuk mengelakkan penyingkiran, pasukan terbawah mesti menarik perhatian juri Kardea Brown dan Ashley Holt dengan bola salji penuh memori mereka.