12 Days of Elf-mas
Elf Pengakap mahu memainkan 12 Days of Christmas di konsert mereka, namun mereka mengadun liriknya! Duff Goldman menugaskan pasukan untuk menyampaikan pameran 12 Days of Elfmas yang akan membuat juri Kardea Brown dan Ashely Holt mengetuk jari kaki.