Football Match
Ekans dan Chiku berlatih untuk perlawanan bola sepak. Pada hari perlawanan bandar mereka diserang Darkstone. Ekans perlu tinggalkan padang untuk tewaskan Darkstone dan kembali untuk sertai perlawanan.