Snake Chor
Mangoose cuba memerangkap Ekans untuk mencuri tali pinggangnya. Dia percaya itu akan menyebabkan Ekans kehilangan kuasa, tapi dia tidak tahu Ekans yang mengawal tali pinggang itu dan bukan sebaliknya.