Elastiko Man
Eksperimen getah di pusat angkasa tersilap langkah dan melahirkan Elastiko. Ekans mengetahui punca masalah dan membawa Elastiko ke pusat angkasa lepas di mana Prof.Sanjay dan pasukannya bersedia dengan penawar.