Kali ini, kami menyaksikan keindahan bergelora Taman Negara Yellowstone dan fjord menakjubkan di Norway. Kami menelusuri salah satu tempat perlindungan hidupan liar terbaik di dunia, Tasik Bogoria di Kenya, Afrika Timur dan menerokai Ngarai Bryce.