Dalam program ini, kami melawat air terjun paling terkenal di Amerika, Niagara dan pergi ke safari di kawah Ngorongoro di Afrika. Kami merasa kerdil di hadapan Taman Negara Redwoods yang gergasi lagi perkasa.