Herd Aurora
Tigre dan René perlu keluar hidup-hidup dari wilayah mencabar "Los Llanos," pusat savana yang terletak di antara Andes dan hutan Amazon di Colombia, dengan hanya bergantung pada objek yang mereka temui di sepanjang jalan dan teknik mereka.