The Tatacoa Desert
Tigre dan René menguji diri mereka di padang pasir Tatacoa, berdepan kekurangan air, labirin formasi batuan, dan kala jengking. Untuk mencapai misi mereka, mereka perlu ketepikan perbezaan masing-masing dan bekerjasama.