Amazon
Tigre dan René ditinggalkan di hutan Amazon Colombia, salah satu hutan yang paling sukar dimasuki di Bumi. Mereka perlu berdepan dengan haiwan beracun, pemangsa yang menanti, dan hujan tanpa henti.