Countdown to the Final Battle! - Part 1
Selepas tiga bulan menjalani latihan intensif dan puluhan ribu dayungan, pasukan itu akhirnya bersedia untuk memulakan misi merentas laut mereka sejauh 260 kilometer dari Hualien ke Pulau Ishigaki Jepun dengan menaiki kayak solo.