Green Island Prep Day - Part 1
Keluarga ahli pasukan tiba di Green Island untuk menawarkan persahabatan dan sokongan mesra kepada pasukan. Lima hari sebelum jadual berlepas ke Pulau Ishigaki, laporan cuaca mengancam untuk mengubah rancangan mereka untuk berlepas.