Baghouse Cleaner/Biochar Maker
Mike Rowe membersihkan sistem penapisan di kilang asfalt Carolina Utara. Di Colorado, Mike menyelesaikan pemanasan global ketika dia mendapat kerja yang paling kotor, pirolisis kayu sisa menjadi baja yang paling cekap di dunia.