Dunkin' Dodge
Keseronokan boleh bertukar menjadi idea yang buruk, terutamanya jika ia melibatkan pemanduan 4x4 ke dalam kolam, sungai atau tasik. Fred dan Dave membawa trak Dodge keluar dari kolam dan membawa anda melalui semua langkah untuk hidupkannya semula.